Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Główny księgowy

Jednostka ogłaszająca
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie Ogrodowa 16 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2011-11-28
Termin składania dokumentów
2011-12-12
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne: Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia kryteria określone w art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) : ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,; ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych; nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości; b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 - letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; e) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 2. Wymagania dodatkowe: posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej; pracowała przez okres co najmniej 3 lat w księgowości budżetowej; posiada ogólną znajomość zasad finansowania zadań pomocy społecznej na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu gminnego; posiada umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia; posiada wiedzę dotyczącą prowadzenia kadr i rozliczania wynagrodzeń; posiada predyspozycje do pracy na stanowisku kierowniczym, organizowania pracy, współdziałania w grupie pracowniczej, gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji; posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia
Zakres obowiązków
prowadzenie rachunkowości ŚDS w Laskach zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki; dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków; opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych; sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków; obsługa kadrowa i płacowa; szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi zakres czynności.
Wymagane dokumenty
1)list motywacyjny; 2)życiorys, CV; 3)uwierzytelnione kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z zakładu pracy jeżeli stosunek pracy trwa nadal; 4)uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; 5)zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach; 6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; 7)oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych 8)aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego; 9)aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na określonym stanowisku ( wydane przez lekarza medycyny pracy); 10) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.
Załączniki
  • doc pobrano: 65 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Konrad Jaszczuk
    Dodano do BIP dnia 31-07-2013 09:59:37