Biuletyn Informacji Publicznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

KASJER w Sekcji Finansowo-Księgowej

Jednostka ogłaszająca
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie Ogrodowa 16 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2016-02-29
Termin składania dokumentów
2016-03-14
Wymagane wykształcenie

wykształcenie co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie : co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne lub pokrewne
  • wymagany staż pracy : przy wykształceniu co najmniej średnim minimum 2 lata pracy,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy  o  pracownikach samorządowych i  ustawy o rachunkowości,
  • umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji,
  • umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,
  • doświadczenie zawodowe (staż pracy) na stanowisku kasjera lub innym pokrewnym związanym z ekonomią lub obsługą finansowo-księgową, przy wykształceniu co najmniej średnim minimum 2 lata stażu pracy,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny) i nowoczesnych środków łączności,
  • zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów,
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
  • odporność na stres i wytrwałość.
Zakres obowiązków

1. Podejmowanie z banku środków finansowych z przeznaczeniem na:
-  wynagrodzenia pracowników,
-  świadczenia z ZFŚS i inne należności wynikające ze stosunku pracy,
- wypłaty zasiłków z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i innych,
-  realizację przedłożonych rachunków.
2. Dokonywanie wypłat z kasy, na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych.
3. Sporządzanie raportów kasowych wg obowiązujących przepisów.
4. Naliczanie odpłatności i przyjmowanie wpłat za osoby korzystające z usług opiekuńczych realizowanych przez firmę zewnętrzną.
5. Przestrzeganie pogotowia kasowego.
6. Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie gotówki.
7. Protokolarne przekazywanie stanu gotówki w kasie w razie jakiejkolwiek nieobecności.
8.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora, Z-cę Dyrektora oraz Głównego księgowego zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.

Wymagane dokumenty

-   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-   życiorys (CV),
-   list motywacyjny,
-   kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-   kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, w przypadku ich posiadania,
- kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu z uwzględnieniem ewentualnych urlopów bezpłatnych – potwierdzający dwuletni staż pracy,
-  oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieposzlakowanej opinii, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (druk oświadczenia stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze),
-  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z póżn. zm.)
-   oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn. zm.).

Kserokopie składanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.

 

Warunki pracy

- podstawowy system czasu pracy : 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym ,
- miejsce pracy : budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie, ul. Ogrodowa 16, 21-200 Parczew,
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1050, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie,
-  na stanowisku pracy praca przy komputerze poniżej 4 godz. dziennie,
- w przypadku obowiązku odbycia służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Parczewie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14 marca 2016 r. do godz. 1500;

1) bezpośrednio w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie ul. Ogrodowa 16, pokój nr 9 na I piętrze,
2) pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Parczewie, ul. Ogrodowa 16, 21-200 Parczew w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata    i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko - kasjer w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Parczewie".

 

 

 

Uwagi

 

 

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.).

 

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła  do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie w dniu wskazanym w ogłoszeniu.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi 15 marca 2016 r. o godz. 1000 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy w CV podać numer telefonu do kontaktu. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie www.mopsparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Parczewie przy ul. Ogrodowej 16 i na stronie internetowej www.mops.parczew.com.

Z Regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można się zapoznać w siedzibie MOPS w Parczewie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 55.

 

 

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 37 razy

  • Wybrany kandydat
    Ewa Markowska

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Ewa Markowska spełniła wszystkie wymagania związane ze stanowiskiem, zawarte w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – kasjer. Pani Ewa Markowska w wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego składającego się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dużą wiedzą oraz bardzo dobrą znajomością zagadnień stanowiących przedmiot postępowania konkursowego. Uzyskała z testu kwalifikacyjnego maksymalną liczbę punktów. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Komisja bardzo wysoko oceniła jej przygotowanie merytoryczne, poprawność wypowiedzi i umiejętność prezentacji posiadanej wiedzy na temat zadań realizowanych na stanowisku, na które przeprowadzany był nabór. Pani Ewa Markowska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kasjera w instytucji bankowej, co gwarantuje odpowiedzialne i solidne wykonywanie zadań oraz powierzonych obowiązków służbowych.
    Ewa Markowska

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Joanna Suchodolska
    Dodano do BIP dnia 29-02-2016 15:15:03